Friday 6 June 2014

karya saya untuk negara - PERMAISURI

Muka depan buku  dan sarungnya .... cantik!




















Assalamualaikum para sahabat yang dikasihi semua. Lama saya tidak menyapa anda dalam blog ini. Harap semua dalam kandungan sihat selalu. Alhamdulillah majlis perkahwinan anak perempuan sulung saya telah berlalu  dengan selamat seperti dirancang. Syukur kepada Allah.,.. hajat dan doa saya dimakbulkan.
Mei dan Jun bulan rahmat untuk saya... Mei saya menerima menantu dan Jun adalah bulan permulaan yang baik untuk saya setelah buku, PERMAISURI  - biografi bergambar 14 orang Raja permaisuri Agong Malaysia berjaya diselesaikan dan akan masuk pasaran minggu depanl, insya-Allah.. syukur kepada Allah keana merealisasikan hajat dan usaha saya ini.
Buku ini adalah hasil usaha saya sejak setahun lalu.. buku yang telah lama saya idamkan. Setahun saya membuat kajian, mencari bahan dan gambar-gambar untuk dimuatkan dalam buku ini. Dalam tempoh itu pelbagai dugaan saya hadapi... alhamdulillah semuanya berjaya diatasi dengan berkat sokongan dan doa kawan-kawan dan majikan saya ..terima kasih kepada semua yang menyokong dan membantu... jasa anda tidak akan saya lupakan. Saya juga tidak dapat membalasnya melainkan dengan doa agar kita semua sentiasa dalam rahmat Allah.
Buku ini setebal 220 muka surat, dipenuhi dengan gambar-gambar eksklusif  14 orang Raja Permaisuri Agong Malaysia semasa mereka mengiringi Tuanku SPB Yang diPertuan Agong menaiki  takhta..gambar-gambar  dalam pelbagai aksi dan gaya, suka dan duka telah saya rakamkan untuk buku istimewa ini. Mudah mudahan ia dapat dimanfaatkan oleh seluruh rakyat Malaysia sebagai bahan rujukan dan koleksi peribadi yang berharga dalam hidup mereka.
Buku ini di jual dengan harga RM250 sebuah (d iluar Kuala Lumpur termasuk pos) - setebal 220 muka surat dan dalam bentuk coffee table... ia tidak di jual di kedai tetapi mereka yang bermninat boleh mendapatkan terus dengan datang sendiri ke UTUSAN KARYA Sdn Berhad di alamat Kompleks Sri Utusan, Lot 6, Jalan P/10, Kawasan Perusahaan Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi  atau telefon 03-8926299/8778/8393 (Normala /Rosli Hanafi)... atau boleh juga emel tempahan anda melalui blog ini atau normala.hamzah@utusan.com.my . atau malahamzah56@gmail.com. Sila sertakan maklumat lengkap diri anda, alamat dan nombor untuk dihubungi.... terima kasih kerana menyokong Utusan Karya dan menjadikan PERMAISURI sebagai koleksi berharga dalam hidup anda... 

Antara kandungan menarik yang perlu anda tatap....













 Daulat Tuanku!

















No comments:

Post a Comment