Monday 27 January 2014

Al-fatihah buat arwah Sabariah




Asalamualaikum sahabat semua.
Apa khabar? hendaknya semua sihat alhamdulillah dan sentiasa di dalam rahmat Allah. Isnin ini sangat tenang dan melegakan saya. Syukur dengan anugerah yang Allah s.w.t kurniakan ini.
Namun  hari ini 27 Januari 2014 saya telah  kehilangan seorang sepupu yang dikasihi, puan sabariah Hj Musa yang telah kembali ke rahmatullah pagi  tadi di Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar.  Arwah telah 3 bulan koma kerana darah tingggi.
Jenazah telah di bawa ke rumah arwah di Jitra Kedah dan akan dikebumikan selepas Asar hari ini. Seorang yang peramah dan mudah diajak berbual, arwah sentiasa dalam ingatan saya dan keluarga. Biar pun jarang berjumpa arwah selalu bertandang ke rumah mak saya di Derga untuk bertanya khabar.  Kami seluruh kaum keluarga merakamkan takziah kepada keluarga arwah terutama kepada sepupu saya, Solihin dan anak-anak di atas pemergian arwah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang beriman.,
Kata mak saya yang menziarah arwah di hospital pagi tadi, wajahnya cantik berseri, seperti sedang tidur.
Alhamdulillah!   DaripadaNya kita datang, kepadaaNya kita kembali. Alfatihah.

















No comments:

Post a Comment