Wednesday 29 January 2014

Grup nakal Girlfriends SAS 1974 berkembang


Tenguk ni.....sanggup tumpang lori semata-mata nak ke dusun .....kenangan manis

comei-comei kan..........sampai sekarang comei dan cun........
 Kalsom - PRO  Grup kami di Alor Setar.


Assalmualaikum para sahabat.
Saya mendoakan agar hari ini adalah yang terbaik dari semalam, pemnuh dengan senyum dan kegembiraan untuk kita menghadapi cubaan dan ujian yang datang. Insya-Allah dengan banyak bersabar dan berdoa, kejayaan pasti menjadi milik kita. Kepada Grup Girlfriends SAS 1974, selamat pagi dan semoga hari ini memberi rahmat kepada anda semua.

Hari ini saya ingin bercerita tentang grup budak nakal SAS yang semakin berkembang. Dalam masa seminggu selepas kami berjumpa di Port Dickson awal bulan ini - jumlah teman-teman yang dapat ditemukan semula semakin bertambah. Alhamdulillah, mohon pertemuan semula ini walaupun di alam maya akan kekal hendkanya. amin.

Daripada 9 orang  kini menjadi lebih 20 orang. Tabik untuk mem Hafizah, pakar teknologi kami yang mengusahakan whatsap  grup kami ini. Selamat datang kepada semua, Hafizah, Men, Dah, Farid, Jad, Norsiah, Zuri, Gee Aziz, Noriah, Siti Maimunah,  Salha, Norsiah, Shazrah, Ija, Anita Suriaty, Rusdina, Zah Hamid, Zuraina, Rabiah, W Afrah, Som,  Asiah ismail, Kalau ada yang tertinggal jangan marah ya......bagitahu cepat.

Apa yang ingin saya kongsi adalah nostalgia mereka - macam macam cerita yang timbul. Semuanya yang mengelikan hati dan kalau difikir semula, boleh dibuat sebuah filem....naik lori, sambal belaca cicah dengan mangga pelam dan epal antara topik hangat. Som di Kedah pula dok layoq dengan gulai ikan temenong dan kuih-kuih tradisional yang sudah berpuluh tahun tak dijamah, ubi ghebuih, pulut panggang, pulut sekaya dan macam-macam lagi.

Sekarang kena atur reunion untuk dua daerah - satu di KL dan satu lagi tentunya di Aloq Setar. Okey geng...cari masa sesuai, kita buat yang paling happening kali ini. Mohon kawan-kawan luangkan masa jika sudah ada tarikhnya ya.....kali  ini kita  bawa tape, rakam semua apa yang cakap....kemudian pasang balik, dan gelak ramai-ramai.

Apapun, saat manis zaman persekolahan tidak akan berulang , ia tetap dikenang dan menjadi memori indah dalam hidup kita. Kamu semua, adik, saudara dan SAHABAT selamanya Hingga next episod  cerita kita, salam sayang untulk semua. amin.    

 Sekuntum mawat merah untuk semua.......

No comments:

Post a Comment