Thursday 9 October 2014

Bersua kembali

Salam semua yang dikasihi.
Cepat sungguh masa berlalu. Sepantas kesakitan yang ditanggung dibawa pergi. Enam puluh sembilan hari saya menyepi diri, tidak menyapa di laman ini. Bukan kerana benci tetapi kerana diuji Allah. Selama itu jugalah saya rindu untuk menulis dan bertanya khabar. Hari ini saya kembali bertugas menyambug kerja yang tidak pernah lari dari minda saya.
Jari jemari juga semakin rindu untuk bermain dan berkata-kata.  Agaknya apa yang boleh saya persembahkan buat anda semua. Banyak yang ingin dikongsi... pelbagai cerita bermula dari hari kejadian saya diuji Allah pada 28 Julai 2014, yang jatuhnya juga pada hari raya kedua. Insya-Allah esok saya akan sambung cerita saya di laman ini.
Sementara itu, doakan saya agar terus sihat dan cergas untuk menyambung kerja ini -  menulis dan menulis untuk kesinambunga sebuah naskhah cetusan minda dan kata hari saya...insya-Allah.
Saya tinggalkan sekuntum mawar merah ini buat tatapan anda.
Jumpa lagi!





No comments:

Post a Comment